2 Minutės
Starbucks plečia aviacijos skyrių: siūlo konkurencingas pilotų darbo vietas
Starbucks, visame pasaulyje žinomas kaip kavos lyderis, dabar įsitvirtina aviacijos sektoriuje, ieškodamas patyrusių pilotų, kurie valdytų įmonės korporatyvinių orlaivių flotilę. Šis strateginis žingsnis pabrėžia kompanijos siekį užtikrinti sklandų vadovų keliavimą ir didinti veiklos efektyvumą.
Darbo aprašymas ir atlygis
Didžiausia kavos įmonė pasaulyje siūlo pilotų pareigas su metiniu atlyginimu nuo 207 000 iki 360 300 JAV dolerių – gerokai viršijančiu vidutines komercinių avialinijų pilotų pajamas JAV. Tokia konkurencinga atlygio sistema atspindi aukštus standartus bei atsakomybę, reikalingą šiame vaidmenyje.
Kandidatams keliami reikalavimai
Pretenduojantys į Starbucks aviacijos komandos pilotų pozicijas turės atitikti griežtus reikalavimus:
- Bent 5 000 skrydžio valandų patirties.
- Ne mažiau nei penkeri metai darbo korporatyvinėje aviacijoje.
- Tarptautinių prabangių lėktuvų, tokių kaip „Gulfstream G-VI“ arba „G-VII“, sertifikatai.
Tik aukščiausios kvalifikacijos ir patirties pilotai bus pakviesti prisijungti prie Starbucks aviacijos komandos.
Pareigos neapsiriboja tik pilotavimu
Piloto darbas apima daugiau nei skrydžių operacijas. Atrinkti pilotai taps kompanijos ambasadoriais, atstovaus Starbucks vertybes ir profesionalumą tiek JAV, tiek tarptautiniu mastu. Svarbiausios atsakomybės:
- Keleivių logistikos valdymas.
- Oro uostų saugumo taisyklių užtikrinimas.
- Plataus masto tarptautinių kelionių koordinavimas.
- Bendradarbiavimas su įvairiais įmonės skyriais, įskaitant skrydžių ir techninės priežiūros komandas.
Ši įvairiapusė pozicija reikalauja nepriekaištingų komunikacinių gebėjimų ir aukšto profesionalumo lygio, kad būtų užtikrinta stipri Starbucks reputacija aviacijos paslaugų srityje.
Starbucks požiūris į vadovų kelionių standartus
Šis darbuotojų paieškos procesas tęsia ankstesnes Starbucks iniciatyvas tobulinant vadovų keliones. Pavyzdžiui, buvo leista generaliniam direktoriui Brianui Niccol naudotis įmonės lėktuvais asmeninėms kelionėms, skiriant iki 250 000 JAV dolerių metinį limitą. Tokios priemonės pabrėžia Starbucks siekį diegti naujoves ir aukštą kokybę įmonių kelionių srityje.
Išvada
Plečiant aviacijos komandą ir siūlant patrauklius atlyginimus, Starbucks demonstruoja atsidavimą veiklos meistriškumui ir vadovų patogumui. Tokia strategija ne tik stiprina įmonės kelionės galimybes, bet ir įtvirtina Starbucks kaip inovatyvios, darbuotojus vertinančios įmonės pozicijas aviacijos bei korporatyvinių kelionių sektoriuose.
Komentarai