Sony keičia Xperia flagmanų gamybos strategiją

Sony žengia reikšmingą žingsnį keisdama ilgametę išmaniųjų telefonų strategiją. Kaip skelbia naujausi pranešimai iš Japonijos, technologijų milžinė nebegamins populiarių Xperia flagmanų savo gamyklose. Vietoje to Sony perduos aukščiausios klasės Xperia išmaniųjų telefonų gamybą trečiosioms šalims – partneriams. Šis sprendimas žymi svarbų lūžį aršios konkurencijos pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje kontekste.

Strategijos pokyčio priežastys

Nors Sony išlieka inovatyvių technologijų lydere ir stipriu elektronikos prekių ženklu, įmonės padėtis išmaniųjų telefonų segmente susilpnėjo. Rinkos tyrimų duomenimis, Sony išmaniųjų telefonų padalijimo rinkos dalis pasaulyje nesiekia net 1%. Siekdama optimizuoti veiklą ir mažinti kaštus, Sony nusprendė išskirtines Xperia flagmanų gamybos teises perduoti išoriniams partneriams. Tikimasi, kad nauja gamybos strategija suteiks daugiau lankstumo ir užtikrins tvaresnį konkuravimą sparčiai besikeičiančioje industrijoje.

Pokyčiai gamyklose ir Xperia 1 VII pristatymas

Anksčiau Xperia flagmanai buvo surenkami trijose Sony gamyklose – dviejuose fabrikuose Tailande ir viename Kinijoje. Tačiau oficiali naujausia informacija iš Sony gamybos centrų rodo, kad šios gamyklos daugiau nebus naudojamos Xperia išmaniųjų surinkimui. Pirmasis pagal naująją, išorės partnerių, gamybos modelį pagamintas flagmanas – visai neseniai pristatytas Xperia 1 VII. Šiam modeliui suteiktas 7,2 iš 10 įvertinimas liudija, kad Sony ir toliau išlieka ištikima aukščiausios klasės išmaniųjų įrenginių standartams, net jei pati jų nebegamina.

Kaina ir prieinamumas rinkai

Pasaulio vartotojams svarbu žinoti, kad Xperia 1 VII kaina išlieka aukšta – 1 399 svarai sterlingų už 256 GB modelį, kaip ir pernai baziniam variantui. Nors kai kurie galėjo tikėtis sumažėjančių kainų dėl gamybos perdavimo, šiuo metu nėra ženklų, kad nauja tvarka leistų Sony flagmanus parduoti pigiau.

Rinkos prieinamumas ir 5G tinklų suderinamumas

Antrus metus iš eilės Sony nepristatys Xperia flagmanų JAV rinkai. Trūksta partnerystės su pagrindiniais JAV mobiliojo ryšio operatoriais, todėl Xperia išmaniųjų prigijimas vienoje iš trijų didžiausių rinkų išlieka ribotas. Visgi pasaulinės Xperia 1 VII versijos pasiekiamos internetu, per tokius didžiuosius prekybos partnerius kaip Amazon, ir optimizuotos GSM tinklui.

T-Mobile vartotojams Xperia 1 VII siūlo svarbių 5G dažnių, tarp jų – n41 (2.5 GHz, itin plačios talpos 5G) ir n71 (visos šalies aprėptis per 600 MHz spektrą) palaikymą. Norint užtikrinti didžiausią suderinamumą su T-Mobile tinklu rekomenduojama rinktis XQ-EC64 modelį – jis palaiko 7 iš 12 T-Mobile dažnių, įskaitant sub-6GHz ir mmWave. AT&T tinklui labiau tinka Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkoms skirtas XQ-EC72 variantas, kuris suderinamas su 10 iš 17 AT&T 5G dažnių, įskaitant 850 MHz ir C-band vidutinio diapazono dažnius.

Pagrindinės savybės ir konkurencinė padėtis

Sony Xperia telefonai išlieka vertinami dėl pažangių vaizdo apdorojimo galimybių, aukščiausios kokybės ekranų bei išskirtinio dizaino. Bendrovė stiprina pozicijas kaip viena pagrindinių išmaniųjų telefonų kamerų jutiklių tiekėjų – šiuo metu jai tenka net 55% pasaulinės rinkos, o iki metų pabaigos planuojama pasiekti 60%. Smulkmeniškas dėmesys vaizdo jutiklių inovacijoms ir toliau išskiria Xperia flagmanus, ypač fotografijos ir vaizdo entuziastams, ieškantiems profesionalaus išmaniojo telefono sprendimo.

Paveldas, pranašumai ir naudojimo scenarijai

Sony ilgametė patirtis vartotojų elektronikos srityje – tokie kultiniai produktai kaip Walkman ar PlayStation – garantuoja vartotojams kokybę ir inovacijas. Xperia išmanieji skirti technologijų gerbėjams ir profesionalams, kurie vertina naujausias mobilias inovacijas, išplėstines multimedijos funkcijas bei lengvą integraciją su platesne Sony skaitmenine ekosistema: fotoaparatais, garso įranga, žaidimų konsolėmis.

Xperia ateitis besivystančioje telefonų rinkoje

Perduodama gamybą partneriams, Sony prisitaiko prie rinkos realijų, bet nesitraukia iš inovacijų lenktynių. Įmonė lieka sutelkta į dizainą, tyrimus ir patentuotas technologijas, o surinkimą patikėdama išorės specialistams siekia pateikti išskirtinius Xperia patirtį išmaniųjų telefonų naudotojams, ieškantiems aukščiausios klasės Android sprendimų.

Didėjant paklausai ateities išmaniesiems, ši Sony strategija gali užtikrinti Xperia prekės ženklo aktualumą technologijų entuziastams ir prisidėti prie viso rinkos progreso.